Fastest Inbox Experience

これが私たちStatusbrewの集大成です。ソーシャルメディアが受け取る無数のメッセージに対して、次はどう対応すれば良いのかを自動でオーガナイズします。(下記の動画は日本語で作成しています

10種類以上のソーシャルチャネルに対応した画期的なソーシャル専用チケット管理ツールです

"The amount of info we have access to while remaining user-friendly. Everything fits nicely together"

Set up and start responding in minutes

LINEやWhatsApp、全てのソーシャルメディアに関わる口コミやメッセージとなる"会話"を(オーガニック/有料広告)問わず一元的に集約します。

  • テンプレート化した返答で簡単に返信。
  • InstagramやFacebookのコメントに対して自動DM返信のルール化。
  • 1クリックで大量のスパムネガティブコメントを非表示/削除。
  • 柔軟で使いやすいインターフェースを使用して、スピードを重視したコメント監視作業を最適化。
It gives you the confidence that You’re in control.

While it organizes and prioritizes upcoming conversations

25+ 以上のフィルタリングと”OR”, “AND”, “><“, “=“,の組み合わせの充実度でコメント監視を加速

  • AI センチメント
  • キャンペーン
  • 広告 & 投稿
  • キーワード、ハッシュタグ & フレーズ
  • 種類 (広告 & オーガニックなコメント、メンション、レビュー、DMメッセージ)
  • 新規顧客 & お得意様

* And more..!

"It’s ridiculous! I have so much free time on my hand now."

And then let a Co-Pilot take over

Statusbrewの最も自慢とするルールエンジンは、コメント監視とチケット管理を完全に自動化します。自動化とは、条件に基づいて特定のアクションを起こすことです。チケットの自動アサイン、タグ付けや直接のカスタマーへのアクションを行います。

  • ワンクリックでFacebook/InstagramやYouTube/TikTokのすべてのコメントを自動的に非表示。
  • 過激、攻撃的、または不適切なコメントに対する強度とリスクベースのモデレーション。
  • 自動的に画像、URL、メールアドレス、電話番号、絵文字、キーワードをフィルタリング。
Shortcut To Inbox Zero

Spend Least Amount Of Time Per Conversation

  • ワークロード、カスタマーサポートの各担当者の返信スキル、利用可能性と傾向に基づいた最速のコメントの同期およびトリアージ。
  • マクロ、AIの提案、迅速な対応と一括処理のための自動化を。
  • すべてのアクションにキーボードのショートカットが適用。
  • 顧客コンテキストの可視化。
Vivid Company Team Image

Statusbrewを導入し、複数のグローバル市場でのエンゲージメントの管理を開始して2年が経ちます。私たちはモバイルバンキングやデジタル投資プラットフォームを運営する金融テックです。英語、フランス語、ドイツ語、スペイン語のような異なる言語とローカルチームでソーシャル版ヘルプデスクを完成させました。Statusbrewはその中で重要な要素である「毎回の対応の判断の自動化」を革新化させてくれました。

Vladimir Trofimov

Vivid コミュニティマネージャー

Now with AI

Instantly summarizes conversations, personalizes replies, and —saving you time so you can deliver the support your customers love.

  • Sentiment Detection with Intensity scores
  • Adjust to your tone
  • Translate to 10 languages
  • Fix spelling
  • Rephrase
  • Expand

Spend less time with these built-in time savers

Powerful search

Quickly find what you’re looking for with filters and keyword search throughout your communication.

Bulk actions

Bulk hide, unhide, reply, or delete comments/ad comments with a single click.

Message templates

Reuse your most common responses for consistent answers in every channel.

Snooze

Set a reminder to come back to a conversation later to give every customer the right follow up.

Team Reporting

Insightful Engagement Analytics

Quickly understand what’s happening across channels, dig into team performance and customer satisfaction, and use these insights for faster impact.

Use Statusbrew To Nurture Customer Relationships Like Never Before